lördag, februari 25, 2006

Faller på plats...

Faktiskt. En del saker börjar falla på plats så här i slutet på veckan.
Igår (torsdag) var jag och shoppade igen och fick tag i doppresent, bröllopspresent, 3-årspresent, nyföddespresent, 3-årigtäldresyskonmutespresent och lämpliga grattiskortsattribut till det. PUH!
Jag fick också tag på tröja, bolero, hårspännen och liten väska till MITT barn som inte skulle ha nåt samt en vas till mig själv.
Men jag behärskade mig jättestarkt och köpte inte nånting på bokrean :-)
Jag kom lite sent till jobbet på morgonen, lunchen blev ju som ni säkert förstår lite lång och jag kompenserade det hela med att gå hem tidigare också.
Fler saker som fallit på plats:
OS-guld i Curling (har ni förresten sett den underbara videon med Hammerfall?), oväntat brons i Storslalom av Anna Ottosson och OS-final i hockey av de lätt hånade "tre konor".
Inbjudan och program till en kickoff som jag är med och planerar.
Saker som fallit ihop:
Generatorn i Chevan, vår garageport och mitt nya sundare liv. Men det är bara att ta nya tag - råna en bank och börja äta sunt och träna igen.
Så här blev förresten kortet jag höll på med häromkvällen.
Ganska nöjd med barnvagnen (den är i ståltråd) - jag gjorde först en i helgen som blev helt anskrämlig, men sedan efter ett tag så kom jag på att man kunde göra den tvådelad och lite mer stiliserad. Mycket bättre :-)
Nä, nu ska jag gå och läsa min deckare tills jag somnar med den i handen - vilket antagligen går fort ikväll.
Natti natti
//Anna

1 kommentar:

  1. Det är så skönt när man får saker gjorda som legat ett tag :).
    Jättefin sida du har som är intressant att titta in till :)
    Har länkat till dig, hoppas det är ok!
    Kram

    SvaraRadera