lördag, oktober 01, 2005

Helg!

Igår låg ju det här skräpet nere när jag skulle rafsa ned några rader om Novas och min supertrevliga dag i Farsta C i sällskap med Karin och Elias. Klassisk mammabarnfikashoppingdag. Fast inte såå kostsam ändå. Lite trosor till "ojdåhanninte" och ett besök på Systembolaget var väl det som kostade förutom mat och fika. Och toalettbesöken förstås.

En sådan här "fin" fick Nova i Happy Mealet när vi åt. En Hello Kitty i McDonaldsrödgul sparkdräkt :-)
Livet är förunderligt.
(denna information nämns särskilt med tanke på Mindi)

Har jag förresten nämnt att jag skall börja på " kurs" på måndag? Inte? Nåja, jag kan ju berätta vad det går ut på när jag börjat för då kanske jag fått lite mer info än vad jag sitter på nu.

Idag fick vi sova till halv åtta. Ganska OK faktiskt. Efter frukost gav vi oss av till VH och besökte en skola där som Nova kanske ska gå på om några år. Efter det blev det inköpsrunda och pölsemannen (så vi inte skulle slå ihjäl varandra) på Bauhaus. Vi handlade onödigt dyra avloppsrörsmuffar, nåt kladd till taket, en strömbrytare och en badrumshylla.
Sen - åkte vi till ICA.
Suck.
Efter att ha klarat det utan att för många psykbryt kom vi hem och upptäckte att det nästan var dags att börja med kvällsmaten. Vart tar tiden vägen?
Ikväll är jag nog för trött för att gnälla - igen.
Over and out //Anna

2 kommentarer:

  1. Hi-hi...... vet du jag läste om det i tidningen i fredags att de skulle börja med det då. Men vi åt ju på MC Donalds på vägen hem från Arlanda... inte fick vi någon sån inte... ;) Men tjejerna fick en varsin fin bok istället. Men nu har jag tvingat i väg min familj till Örebro så söndagslunchen ska intas på MC DOnalds, det blir bara en liten tur på 8 mil tor. ;)Nåja tänkte samtidigt kika efter vinterstövlar åt mig och tjejerna. :)

    Vad är pölsemannen???

    Ha en jätte skön söndag!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. I dag åt vi på MC Donalds... ville bara berätta! ;D

    Kram och godnatt!!!

    SvaraRadera