tisdag, oktober 25, 2005

Ja, jag är kvar.

I livet.
Fastän helgen varit tuff :-)
Idag är man åter i selen och jag har nåt som så småningom kan bli ett jobb på gång. Men man vågar ju inte ta ut nåt i förskott. På onsdag skall jag på en annan intervju.

Under eftermiddagen var det höstvernissage på dagis. Mysigt med lite fika, konstnärliga alster samt umgänge i novemberkylan.

I helgen fick jag annars lära mig massor om rekrytering och så fick jag träffa mängder med medelålders bilintresserade män och prata om bilar, regler och föreningsliv tills man tröttnade :-)
Låter det kul?
Det är det faktiskt oftast.
Men, det är för få ungdomar och för få kvinnor med i Svenska Bilsportförbundet, den saken är klar. Folk med utländsk efternamn förekommer överhuvudtaget inte alls noterade jag i helgen.
Undrar vad det beror på?

Idag har jag pillat med lite länkar och sådant. Nu finns länkar till mina "blogväninnor" - skall fixa banners till dem som har sådana närsomhelst :-)
Har också fixat en boklista med lästa böcker och länkat till den.
Nu är det mitt i natten - igen - så nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar