fredag, oktober 21, 2005

Har ni hört den förr?

Jag hinner ingentiiiiiiing!
:-)
Herreminje - hur ska detta sluta? Tänk om den här arbetsmarknadsgrejen slutar med att jag får ett jobb - hur ska jag då få plats med allt som redan fyller livet i överkant?
Den senaste veckan har varit helt hysterisk - först förstahjälpenkursen förra torsdagen, sedan kurs i järnsmide hela förra helgen, därefter styrelsemöte samt infomöte med SBF-distriktet i Eskilstuna i måndags, Nova var hos brorsan under tiden - kom hem vid ettiden (snark). Sedan upp som vanligt vid sexhalvsju tisdagmorgon och iväg, på kvällen styrelsemöte med samfällighetsföreningen. Ii onsdags satt jag och försökte läsa fatt i min eftersatta mailinkorg, i går kraschade jag bara helt utmattad i soffan och ikväll har vi haft lite familjemys - och gissa vad - imorgon lättar jag vid åtta för då skall jag på kurs - igen!
Kommer hem nykursad och fin på söndag kväll.
Jag svimmar nog snart.
Naturligtvis är det kul också - annars skulle jag ju inte göra det - men nu är det lite mycket...

Såhär såg det ut förra helgen när jag överansträngde alla armmuskler jag äger och har i smedjan :-)
Men kul var det!
Såhär såg de färdiga resultaten ut till slut:

Min är den som har lite annorlunda form på spreten. Jag råkade av misstag bränna av det första "spretet" och såg min chans till en annan design.
Jag är supernöjd även om jag knappt kan skriva på tangenbordet fortfarande för muskelkrampen i underarmarna.
Superkul!!!

Nu skall jag gå och packa lite till den här helgens kurs och sedan gå och sova. Nattinatti //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar