onsdag, oktober 12, 2005

Ångest!

Jag hinner ju ingenting! Ikväll har jag försökt städa lite men kroknade vid tio och skulle bara svara på lite mail...
...så nu sitter jag här men hinner ändå inte allt jag vill.
Jag skulle ju fixa lite länkar till min söta blogvänninor och börja peta lite radikalt i de två hemsidor jag blivit ansvarig för. Men så blev det ju kurs, så fritiden krympte ytterligare :-)
Imorgon kväll skall i alla fall Håkan och jag på förstahjälpenkurs med fokus på barn. Det är på dagis och en av projektgrupperna som fixat - jättebra - jag försökte ju ordna en likadan kurs själv när vi gick på öppnis men då hade folk inte råd. Det kostade ju 200:-
-Jag skojar inte!
Det kostade 200 pix och flera sa att det var för dyrt - vi var tvungna att bli tio och det var väl fyra som skrev upp sig på listan. Man häpnar! Hur j**la snål kan man vara liksom?
Men nu är det dags äntligen. Tur att det inte hänt nåt allvarligt ännu :-)

Nu skall jag strax nanna men måste berätta en grej innan jag glömmer bort det.
Häromdagen när jag satt på pendeln på väg hem så satt det en tjej snett emot mig och läste.
Inte så ovanligt.
Men, hon läste Nina Björks "Under det rosa täcket".
Inte heller så jättekonstigt.
Men, hon såg liksom sydländsk ut.
Och hade slöja.
Jag vart både förvånad och fascinerad.
Snacka om att man har fördomar!
Jättesugen på att fota henne blev jag också men vågade förstås inte fråga. Kankse om vi varit själva - men nu var det ju massor av folk runt omkring och det fixade jag inte.
Intressant att tvingas ut i verkligheten (Stockholms lokaltrafik) ibland :-)
Nu skall jag dock tvinga mig i säng.
Natti //Anna

1 kommentar:

  1. Ibland vill man verkligen sååå gärna ta ett kort men man vågar inte.....

    Kraaaaaaaaaam till en go vän!!!!

    SvaraRadera