söndag, november 30, 2008

Pyntat

Idag har lite julpynt kommit fram - just all julrelaterad belysning har ju varit efterlängtad här i bondvischemörkret.
Tomtarna är det ju ingen brådska med - men den lilla människan ville ju ha sådana redan nu och fick såklart det.
Bara jag slipper =)


Gårdagen innehöll bl a flera vändor till skroten och avslutades med konsert på Arenan där Lillasyster (+ ett band till som i alla fall vi inte såg) spelade förband till Mustasch.
Det var oväntat bra - lite otäckt mellan låtarna bara - då båda banden är från Göteborg =).
Jag kände mig gammal, men inte äldst.
Vid ett tillfälle började en "ungdom" att hoppa okontrollerat till musiken precis bredvid mig. Efter ett snyggt försök att krossa benen i min lilltå blev jag lite reserverad och kände mig som en surhagga. Men i yngre dagar hade jag nog snarast blivit förbannad omgående...

Imorgon är det dags att knäcka första paketet i kalendern. Spännade!

Nattinatti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar