fredag, november 28, 2008

Downtown...

Möte inne i stan som slutade vid tretiden. Bestämde mig för att promenera till stationen för att få lite frisk luft och kanske hitta någon julklappsvänlig affär.
Det gick sådär.
Jag passerade Panduro också. Eller passerade... det var nog fel ordval. Jag gick ju naturligtvis in där. EN sak skulle jag ha. Men såfort man sticker in näsan där så hittar man miljarders saker man vill ha. Bestämde mig på ett präktigt sätt att jag kunde få köpa ett par billiga saker om jag jag fick tag på det jag skulle ha.
Det var ju givetvis slut, så det blev inget handlat.
Sedan strosade jag vidare och PUB var så fint under den dramatiska himlen att jag var tvungen att dra fram kameran.


Hade nog kunnat hänga kvar inne i stan med kameran lääänge, men familjen och kvällens gäst tyckte nog att jag skulle släpa mig hem...
Vi åt sedan tacos och kollapsade i soffan på traditionellt fredagsmanér.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar