söndag, november 16, 2008

Paket, paket...

Jag är ju även i år med i Mindis Julkalenderswapp, och förra året lärde jag mig att man inte skall spara inslagning av alla 24 paket tills kvällen innan de skall skickas iväg. För det blir till slut TRÅKIGT, man blir otroligt trött för att det tar så lång tid och till sist, efter tolv, måste man kapitulera och gå och lägga sig ändå - så man blir inte färdig och måste skicka paketet en dag senare än vad som är tänkt. Det ville jag inte vara med om i år så idag har jag slagit in en himla massa paket.
Nu har jag faktiskt inte så många kvar att komma på, så jag hoppas att det skall lösa sig under veckan.
Här ovan ser man en sneakpeak på innehållet i ett av paketen.
Tänk att kameran inte ville fokusera!
=)

2 kommentarer:

  1. Kikar tillbaks... Det där med att börja slå in paketen är nog ingen dum idé... Har alla kvar faktiskt..
    Tar till mig dina visa ord..;)

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Här är alla paket inslagna :-)

    SvaraRadera