måndag, november 03, 2008

Spännande upptäckt

Just ja – vid gårdagens däckbytartrauma upptäckte jag inte bara att jag var stel och orörlig. Jag noterade också att tre av vinterdäcken har samma rotationsriktning.
Och eftersom min bil, såvitt jag vet, har två hjul på vänster sida och två på höger sida är det ett problem.
Nu fick jag ju sätta på dem som de var så länge. Men det gäller att undvika exempelvis vattensamlingar tills det är åtgärdat.
Suck.
Men någon har ju åkt sådär en hel vinter och överlevt.
Tror jag.

Nano, nano

Edit: Förtydligande - jag köpte alltså bilen i våras, begagnad, så jag vet att någon kört den över vintern. Fast egentligen vet jag inte vem och därmed kan jag inte säkert säga att det gått bra.

Edit 2: Det slår mig att jag nog inte har någon framtid som illustratör i alla fall =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar