måndag, november 03, 2008

Lunchpromenad med kameran

Ingen annan hade tid att hänga med ut idag - så jag tog med mig kameran och tänkte att jag skulle försöka hitta lite färg, trots hösten:

Det gick väl bra?

Tyckte den blev bättre i svartvitt =)
Som vanligt, när man är ute med kameran, försvann tiden blixtsnabbt.
Resten av bilderna är utvalda för att passa in i ett tema som slog mig när jag tittade igenom dagens bilder.
"Genom häcken ser jag..."

...en väldigt grön gräsmatta, en röd husvägg och en blå soffa.

...en blå husvägg. I häcken ser jag nypon.

...en annan sorts buske. Med hängande röda små bär.

Nu skall jag kolla vilka andra tjejer som är med i Julswappen (för jag gissar att det bara är tjejer) och sedan skall jag sova.

5 kommentarer:

  1. HEj! Fina bilder Anna! Jag är också med i år igen. KUL att det är så många! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Föresten gillar jag din illustration ;) Går inte att missa vad det är!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder - jag är också med i swappen!

    SvaraRadera
  4. ...goa bilder. Jag är oxåmed i swappen..

    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Fina bilder som vanligt! Märkligt det där med däcken, nyfiken på upplösningen.

    SvaraRadera