fredag, oktober 05, 2007

VAB hela veckan

Nova blev uschlig (feber) redan på söndagen och var med ett optimistiskt avbrott på onsdag förmiddag, hemma hela veckan. Jag var också hemma mest då Håkan har mycket pyssel med nya tryckpressen på jobbet. På måndagen passade det dessutom fint då jag genom arbete i märklig ställning under golvkonstruktion på husprojektet dragit på mig nackspärr. Så i o m att Nova var sjuk slapp jag sjukskriva mig själv. Ibland har man tur.

På måndagskvällen var hon ganska pigg dock och sjunger i Oscarsstatyetten. Vackert klädd..

På fredag eftermiddag var hon med i förskolans årliga "Ekorrlopp" trots att hon varit hemma på förmiddagen. Men hon missade det förra året pga vattkoppor och var feberfri och skapligt pigg så vi tyckte hon kunde få deltaga.Om hon gick istället för att springa.

Här ser man själva målgången.

Hon bröt dock en fin Nova-tradition genom att inte komma sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar