onsdag, oktober 17, 2007

Fantastiskt väder - fantastiska färger

när jag åkte hem från jobbet. Jag ville stanna och fota höstlöven och hösthimlen, men vem hinner det?
Men sedan ringde mannen och var lite sen p g a en mindre glömskefadäs och jag bestämde att jag skulle dåna upp till sjön vid oss när jag ändå åkte ända till brevlådan och se om det kunde bli några fina kort.
Men när jag kom dit hade solen sjunkit så djupt att några löv kunde man då inte få med ihop med himlen. Fast himlen var väl fin.

Inte lika fin som den varit en stund innan, men alltid något.
Jag förevigade också de braiga promenadskorna jag valt för en tur ned till sjön över rötter, stock och sten. Tur jag inte vrickade fötterna.

Här drar jag upp byxan lite för att verkligen visa fotriktigheten.
Det är ju inne att visa upp "dagens outfit" på sin blogg. Detta är mitt bidrag.

1 kommentar: