onsdag, oktober 24, 2007

Rödstrumpan morrar

Efter jobbet idag var jag på leksaksaffär för att köpa fiaspel till Novas kusin. Hittade en snurra med ganska coola små lastbilar med namn på. "Henrik Logistics" typ. Mycket sött.

Mindre sött kändes det när jag kollat in hela utbudet.
Ni ser ju så klart inte det fast jag fotat allt och gjort ett litet collage.

Eftersom det är så smått. Men jag lovar att hur man än letar så hittar man inga lastbilar med flicknamn på. Jag blir sur. SUR!
Och deprimerad.

3 kommentarer:

  1. Irriterande eller hur? Blir galen på allt rött/rosa, bara för att det är ämnat för tjejer eller mörkt/monster bara för att det ska vara till killar. Suck på dem bara!

    SvaraRadera
  2. Enligt någon nättidning skulle ett lager med vidhängade villa ha brunnit under gårdagen runt 14.20. Kan det vara Bengt??? Jag såg då inga brandbilar, men S mötte en vid femtiden... Men jag ställer mig vid brevlådorna under morgondagen och kollar om andra grannar har bättre koll!

    SvaraRadera
  3. Hej! VA?!? Det var dåligt att det inte fanns med tjejnamn i dagen UPPLYSTA Sverige. ha en trevlig helg!! Kram / AMria

    SvaraRadera