torsdag, oktober 18, 2007

En lugn hemmakväll...

med omtanke om mig själv och mycket skönhetssömn skulle det bli med barnet hos kusinerna och mannen på krogen. Men istället blev jag kvar så länge på jobbet att jag åkte direkt in till staden och anslöt till krogsällskapet för att sedan kunna skjutsa hem den äkta mannen i någotsånär god tid.
Så det roligaste jag gjorde igår på min tahandommigsjälvkväll var att titta på folk som drack öl och whisky.
Till halv tolv dessutom.
Under dagen var jag och fotade lite i en arbetsgrupp på jobbet för att ha lite bilder till vårt intranät. Ni får se lite postitlappar :-)

1 kommentar:

  1. Hur var det nu, skulle du inte bli bättre på att ta hand om dig själv??

    Träffade maken din på ICA maxi i förrgår. Njut av helgen utan den lilla männsikan och bygg inte ihjäl er!

    SvaraRadera