fredag, maj 25, 2007

Svårt val

imorse när klockan ringde vid fem.
Sova eller stavgå?
Men jag masade mig upp och fick en prommis i dag också. Fast nu börjar det vara skoskav och träningsvärk och jämmer och elände överallt.
Jag skall nog ta vilodag imorgon. I alla fall tänker jag inte gå upp fem.
Svårt att välja bild idag också.

"Gjutjärnskatten har fått bäddat i gräs":
Eller "Den hjärnskadade maken har visst köpt en traktor till"
En tysk trädgårdstraktor från 1963. VAD är det som driver fram det här beteendet? Vad skall jag göra?
Barnsligt road är han i alla fall. Och jag är så trött att jag inte orkar fördjupa mig i vilken sorts terapi etc som kan behövas för att åtgärda det.
Natti.

6 kommentarer:

  1. Heja tjejen, du är så duktig!! Vi kanske syn i skogen en morgon

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!!! Kan bara gråta med dej! Min man köpte igår en Irus från 60-talet, hans fjärde maskin!!!
    Har hört att man måste utsläcka ett sånt beteende!!!
    Lycka till

    SvaraRadera
  3. Äntligen en förståndig man , har själv en massa Irusar

    SvaraRadera
  4. Jeg har kun 2 stk. En U1200 fra 65 og en U1200K fra 77.
    (Min far har også 2)

    SvaraRadera
  5. Tycker det tyder på ett högst utmärkt omdömme att hålla på med Jrus! Jag kan däremot tipsa dig om en sida där han kan få utlopp för sina funderingar, så slipper du lyssna på det. http://groups.yahoo.com/group/Irus_Two-Wheel_Walkbehind_Tractor

    SvaraRadera
  6. Det finns fler som lider av det här beteendet alltså =)
    Jag skall tipsa honom. Tack!

    MVH //Anna

    SvaraRadera