torsdag, maj 24, 2007

Har jag nämnt att jag ofta är trött?

Har jag nämnt att jag inte kom i mina byxor (ej stretch) som jag inte haft på två månader i tisdags?
Har jag nämnt att det resulterade i "ett nytt liv"?
Har jag nämnt att jag i onsdags gick upp klockan fem och stavgick en timme innan morgonbestyren började?
Har jag nämnt att jag nästan bröt fötterna bland stock och sten under promenaden som är tänkt att stärka och slanka? -Varför? -För att jag var så trött att det inte gick att placera fötterna rätt så klart!
Så gjorde jag det igen imorse.
Fast då blev det slätgång.
Men trött är man ändå.

Ikväll när Nova badade så satt jag i vardagsrummet och kände att jag höll på att somna. Ingen vidare säkerhet tänkte jag och la mig utanför badrumsdörren för att höra vad som hände.
När pappan kom in lite senare somnade jag tydligen som en stock direkt.

Han förevigade det hela och hotade att lägga ut det på sin blogg ( som hämnd för att jag lämnar ut honom här antagligen ) - men han har ingen blogg så det kändes riskfritt :-)
Men å andra sidan så ska det väl finnas någon rättvisa här i världen.
Så, varsågoda!
Visst ser det bekvämt ut?

1 kommentar:

  1. Vännen...det ser inte alltför bekvämt ut men du ser ut att sova gott iaf! Hälsa Håkan att det var bra att han var framme med kameran *ler*

    kraaaam /K

    SvaraRadera