söndag, maj 27, 2007

Historiskt ögonblick

Denna mors dag (firades med blombukett som barnet och pappan plockat på morgonen innan de gjorde i ordning frukost på altanen) tog en oväntad vändning när vi hos grannarna bjöds på fiskwraps till lunch.
Jag är ju INTE så begiven på fisk.
Men när de dragit upp fisken själva, ur sin egen damm på morgonen och grillade medan vi tittade på - då måste man ju nästan bara äta.

Så då gjorde jag det. Och överlevde.
Fast det var inte så mycket fisk i min första wrap och ingen fick i min andra - och den var ju godare förstås :-)
Men det var förbluffande OK att äta lite, lite grillad regnbågsöring (tror jag det skulle heta, regnbågsforell får man visst inte säga).

I övrigt så mekade Håkan vidare med sin tredje trädgårdstraktor som inte går...
Jag motionerade igen efter att ha haft välförtjänt vilodag i går (lördag). Tydligen hade jag vilodag från kameran också.

Overandout //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar