onsdag, november 15, 2006

Tiden rusar...

Ikväll skulle jag fixa en infofolder till dagis, blogga och pyssla lite (eftersom jag var på Panduro häromdan och köpte en massa braåhasaker som nu ligger och ropar efter att bli pysslade med).
Foldern tog ju nästan hela kvällen så klart så det får bli en snabbrunda här. Jag borde väl sovit redan för en timme sedan :-)
Imorgon skall jag på ME&I-visning för första gången. Skall bli skoj. Tyvärr har väl alla pengar gått till pyssel nu så jag får väl egentligen inte handla något... men... det vet man ju hur det brukar bli.
Nä, gonatt med er!

Kram //Anna

Humör: Helt OK, även om jag inte hann allt jag tänkt. Korten har förresten kommit nu. De blev ganska bra.
Borde göra: Gå och borsta tanden. (Omskrivning för att det är läggdags)
Väder: Uppehåll, fukt, några plusgrader. Begränsad sikt - dock pga mörker. Saknade förresten mina solisar i morse när jag åkte till jobbet. Chockartat!

2 kommentarer:

  1. ME&I-visning...jag är avis. Har varit på en en edanste gång och det var skräp allt jag såg. Men nu har jag sett otaligt med barn som har kläder från den nya kollektionen, massa fina kläder!

    Lyckost som har Panduro runt knuten.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Lite pengar hade du visst kvar...jättefin tunika blev det ju!

    SvaraRadera