söndag, november 05, 2006

Garagestädning

Helgen blev inte som tänkt riktigt - mer städ, tvätt och tråkiga inköp (Biltema, ICA Maxi) än planerat. Hade hoppats hinna till syfestivalen i Sollentuna, men det slet sig. Fast det är ju bra att få så mycket trist som möjligt avverkat - jag skall ju på tjänsteresa igen nästa vecka så det är ett sabla flängande och då förfaller det ännu mer.
Idag har vi (mest jag, Håkan bygger vedbod) haft storröjning i lilla garaget, det är ju hög tid om man vill ha in bilen där när vintern kommer.
Känns jättebra nu och högen med utrangerade saker är gigantisk - vi får hyra ett släp nästa helg och köra iväg allt.
En del hade man säkert kunna sålt - men jag orkar inte. Vill bara bli färdig nån gång.
Ikväll har jag hållit på med dagisannonsen och hoppas att jag är färdig med den.
Nu skall jag sjunka ner framför lådan i några sekunder innan det är sängdags.

Kram //Anna

Humör: Nöjd
Borde göra: Sova (som alltid på denna punkt)
Väder: Fuktigt och plusgrader

2 kommentarer:

  1. Alltid skönt att rensa ut i röran. Jag är intresserad av Feng Shui o det ligger alldeles säkert någon sanning idet. Man mår så bra efter att ha renast ut!

    Kul att du tittade in igen efter ett litet uppehåll som är helt ok att ha från blogvärlden!
    Jag var ju i Sthlm förra helgen :)...dagen innan kaoset.

    Kramis

    SvaraRadera