fredag, maj 14, 2021

Hej och hå, vi kämpar på!

Dagarna flyter ihop och man håller på så länge man orkar varje dag. På vardagar blir det ett par, tre-fyra timmar efter arbete och mat. Mycket snabbmat och lättlagat just nu =)
Det får inte onödig tid att hålla sig vid liv!

Fotografens bilder på baren/festlokalen. Tyvärr kunde ju inte heller dessa bilder användas i annonsen. Det får bli en glad överraskning för dem som kommer på visningen, bara.


Fynd man gör bland bråten. Den här kan man säkert skänka bort via marketplace om inte annat. Allt för att frambringa lite ren golvyta. Provar på min egen fb först så mina kompisar får första tjing.
Lyckas =) Blir också av med några musikgrejor i samma veva.

När allt ska stuvas så yteffektivt som möjligt kan man inte alltid packa logiskt. Försöker med lite foton och nummersystem hålla lite koll på var vissa grejer hamnar.

Det där bordet som stod mitt på golvet fullt med bråte blir till slut tömt. Jag köpte det på blocket för några månader till ett förvaringsprojekt i badrummet. Det går ju kanske över nu när vi ska flytta?
När vi hämtade bordet påstod föregående ägare att det var omöjligt att demontera. De hade försökt. Vi fick bära det i ett stycke genom deras hus. Utmanande!
Här ovan ser man dock bevis på att det inte var omöjligt att demontera. Om man tar det lugnt och logiskt så kan det gå. jag och 18-åringen jobbar oftast väldigt bra ihop.


Någonstans i villervallan är det också Kristi flygare = extra tid för arbete. Det börjar också dra ihop sig till visning av gården och vi påbörjar en lista till vår utsände spanare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar