söndag, september 07, 2008

Skylt som väcker fler frågor...

...än den besvarar.
Jag noterade den för en 10-12 dagar sedan och i torsdags lyckades jag fånga den i flykten genom att skjuta från höften (eller axeln snarare) med kameran när jag åkte förbi.
Märkligt att den blev med.
Men än mer märklig är ju själva skylten. Jag vill gärna dela den med någon, som kanske kan hjälpa till att sprida ljus i mitt kunskapsmörker?
Att verkstaden är öppen (hela sommaren) är ju ganska klart. (Fast nu är det ju september. Vadå sommar?)
Och sedan?
Köpa? Sälja? Rengöring? Konservering av döda marsvin? Tändvätska till grillen? Hälla i spolarvätskan? I tanken? I halsen?

Jag undrar sa flundran.

1 kommentar:

  1. Det är ju frågetecknet som ställer till det. Undrar han vad det är? Om någon har och kan bjuda? Eller om någon vill köpa?

    Förväntar mig en upplösning på denna cliffhanger.

    Kram

    SvaraRadera