torsdag, september 11, 2008

När man får oväntat besök...

Nu är det ganska länge sedan, men jag sparade en printscreen på den för jag blev så förbluffad.
Den låg bevarad i en fil på jobbet - och idag har jag städat bort gamla filer...

Det hände sig när min blogg var ganska färsk. Jag hade rätt nyligen kopplat på "word verification" för jag var trött på allt spam i kommentarerna och fick då detta, i högsta grad, spammiga meddelande =)

Det förefaller att vara spanska (eller italienska, eller båda - inte världsviktigt, jag skall inte läsa nämligen) länkar med sexuella anspelningar. Det förefaller också som att det aldrig vill ta slut:

För att lägga in meddelande i min blogg måste man alltså göra det manuellt.
Vad i hela friden fick någon att tro att MIN blogg var ett bra ställe att promota spanskspråkiga sexsidor?
Kan ni, alla mina tre kära läsare väldigt bra spanska kanske? Är det NI som är målgruppen?
Skäms i så fall!
Jag tror jag slänger denna fina fil och låter glömskan övermanna mig, igen.

4 kommentarer:

  1. Världen är full av gåtor. Denna var en riktig hård nöt att knäcka, spammotorer finns det ju gott om men det här var ju en ambitiös rackare. *s*

    Kram

    ps Det körde sig på lördag ändå. Som TUR var var det inte fest kvällen innan Bellmanstafetten men däremot på lördag. Men baren finns kvar hoppas jag =)

    SvaraRadera
  2. Har själv lyckas få något likanande och undrar just samma sak som du. Ses imorgon (om jag lever då vill säga...) Såg förresten tuk-tuken idag vilket vrålåk!

    SvaraRadera
  3. Hihi, det är bara du erkänner själv ;-)

    SvaraRadera