lördag, september 27, 2008

Scrapträff!

Redan innan nio imorse plockade jag upp Karin för färd in till stan och Handarbeta.ses scrapträff.

Jag har inte scrappat sedan förra träffen i januari - så det var hög tid =)
Som vanligt supertrevligt och roligt med eget pyssel, trevliga människor och en massa fina saker.

Till lunch åt vi hamburgare på McDonalds.
Till middag hämtade jag en kycklingwrap och en paj från McDonalds.
Undrar vart vi skall äta imorgon?
För att i viss mån motverka detta ohejdade stöd till ett dylik multinationell jätte - handlade jag en "fair trade"-tillverkad cola på Sabis. "Ubuntu" smakar inte som CocaCola, men om den gjorde det skulle man ju bli besviken. Visst?
Den smakade helt OK, i alla fall.

Dagens enda färdiga layout!
Jag förnekar mig aldrig =)
Denna var dessutom en svår utmaning från Karin. - Använd starkare färger och mer, mer av allt.
LOn är helt för mycket men var jätteskojig (och xtra tidskrävande att göra).
Nu är det dags att dyka i säng och få lite sömn innan dag två startar.
Natti!

1 kommentar:

  1. Hej! jag gillade den LO! Jag är nog för mycket. Scrapapde själv i helgen i lysekil :) kram Maria

    SvaraRadera