måndag, juli 07, 2008

Soumi-Finland

Senaste dagarna har tillbringats i vårt östra grannland med lite räserbilar och finskakurs - för varje år lär man sig ju några nya ord =)

Eftersom jag var i tjänst så kunde/ville jag inte fota så mycket.
Men här är i alla fall ett par Top Fuelers som fastnade på bild.


Uttala det - den som kan =)


Övertydlig?
En lapp för varje deltagande nationalitet.


På lördagen var det rejält med publik.

Fint väder var det mest hela tiden och jag brände mig i solen förstås. Arrangemanget var extremt lyckat med snabba tider och bra flyt i tävlingen. Jätteroligt!


Jag passade också på att fota lite uthus på den finska landsbygden:



Det fanns hur många festliga som helst - detta var bara ett axplock.

Trots en väldigt trevlig helg var det skönt att komma hem till Sverige igen och den riktiga semesterns inledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar