måndag, mars 20, 2006

Suck, jämmer och elände

Eller ja, det är ju bara sport. Men det gick ju INTE så bra igår då.
Idag när jag städade Novas rum blev jag arg bara av detta legobygget.
Jag är verkligen sååå trött på att åka till Studenternas och släpa med fötterna och hänga med huvudet på väg därifrån.
Vi provade dock en lite annan taktik igår och tog en omväg via Flustret och drack en cider och dansade lite innan vi tassade till tåget och hade djupa bearbetningsdiskussioner på vägen till Stockholm. Väl där gick vi på lokal och åt och drack lite.
Den som nämnde bandy, Uppsala, Hammarby eller liknande - prickades för sitt övertramp - och efter tre prickar fick man lämna lokalen.
Allt som allt gjorde det att detta blev den minst vidriga "efterbandySMfinalskväll" jag varit med om hittills.
Men nu måste jag sluta skriva för jag känner hur jag blir på dåligt humör igen.
Morr //Anna

1 kommentar:

  1. Hej! Tittar in för att se hur du har det och hoppas helgen blir bra :)
    Kramis

    SvaraRadera