söndag, mars 26, 2006

Absolut en förbättring...

Jag mår mycket bättre nu och borde gå och lägga mig skyndsamt istället för att sitta här eftersom jag uppenbarligen kan gå till jobbet imorgon. Äntligen!
Men en liten stund kan väl inte skada...

Jag har ägnat en liten del av kvällen åt att uppdatera min återigen så eftersatta boklista. Undrar om någon nånsin tittar på den förresten? Jag kanske skall lägga in en räknare där också - så man vet om man måste göra sidan fin eller om det bara är jag som skall ha den för mitt minne :-)
En bok som jag läste för ett tag och som jag måste nämna här eftersom den aldrig hann hamna under "Läser just nu" är Hjälp jag heter Zbigniew. Blev så otroligt förtjust då den är både rolig, tragisk/vemodig och otroligt tänkvärd. Läs den!

För att vara frisk har jag väldigt ont i halsen just nu...
...men det är säkert bara psykiskt.
Nåja, nu skall jag ta mitt förvirrade psyke och gå till den omtjatade sängen. Natti, natti //Anna

5 kommentarer:

  1. Kul att du skrivit i min blogg!
    Det gick bra med läppen men aj aj så ont han har och rejält blev det.
    Du har då rätt han är verkligen omtänksam, men det känns ändå trist när det blir så här.
    Men vi har pratat igenom det och ja, allt är lugnt.
    Du, din boklista den brukar jag spana in, men jag hinner ju aldrig läsa något, men n ä r jag kommer ha tid för det igen så är ju din boklista superbra!
    Hoppas det halsonda försvinner
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Så gott att du mår bättre nu! Allting har ett slut o även förkylning men när man mår dåligt tror man knappt det :)...Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Skönt att du mår bättre. Det där om tre tjejer stämmer ofta tyvärr. Men jag gissar att du som jag har varit en pojkflicka?!

    SvaraRadera
  4. Hur hinner du läsa??? Jag tror inte jag har läst en bok sedan i somras... Brukoar dock gå in på din lista för att se vad man skulle kunna läsa...så keep up the good work...

    kramar

    SvaraRadera
  5. Kolletivt tack för er omtanke om min sjuka person :-)
    Jeanette och Hella:
    Vad gulliga ni är som rapporterar att ni kollar på boklistan.
    Men då betyder ju det att jag borde göra den lite snyggare och på sikt kanske lite smartare upplagd.
    Annika:
    Vaaad får dig att tro att jag varit en pojkflicka :-)

    Kram //Anna

    SvaraRadera