fredag, mars 10, 2006

Konferens på Södertuna slott

Idag har vi varit på konferens. Vädret var fantastiskt och kameralusten ökade påtagligt.
Tyvärr hade jag inte tid att fota varken på vägen dit eller vägen hem - trots mängder med vackra vinterlandskap, konstiga/pittoreska hus och solnedgångar.
Dock hann jag fota lite på lunchen.
Och eftersom jag inte känner mig så filosofisk idag så visar jag lite bilder bara.





Ikväll skulle vi gått på bandy - men då tempen var låg, barnet trött, uppstigningen imorgon mycket tidig och matchen gick på tv - sitter jag nu här istället :-)
Få se om vi tar en omväg på söndag för att kolla in nästa match i själva gurkstaden istället?
Ha en trevlig helg!
Jag skall på 50-årsgalej i Dalarna så jag räknar med detsamma.
Gonatt //Anna

5 kommentarer:

  1. Jättefina bilder!
    Ha det så roligt i Gustav Vasas fotspår eller skidspår...

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du överlevt 50års festen!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder. :)))
    Dalarna? Kollar du länget? Men jag som trodde vi skulle lite längre norrut ändå? ;D

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Läget menar jag.... ;)
    Blir så nervös så jag skriver fel ju... ;)))

    SvaraRadera
  5. Ååå, vad mysigt ni såg ut att ha det!!!
    Kram

    SvaraRadera