söndag, mars 19, 2006

Pömsig

Det är inte varje söndag man går upp frivilligt klockan 7 precis. Men idag så hände det i alla fall.
Vi skall till Uppsala för ännu en bandyfinal.
Undras så hur det ska gå denna gång? Man börjar ju vara lite härdad nu - att stå där och hänga med huvudet när polkagrisen blåser sista gången i pipan...
Men förmodligen blir det väl lika deprimerande idag som alla andra gånger om det skulle gå så. Vid ett positivare scenario vet jag knappt vad man skall hitta på - det törs man ju nästan inte tänka på :-)
En ölrunda kanske? Eller ciderrunda i mitt fall så jag inte får sån skallebang imorgon. Nåja - det behöver jag som sagt troligen inte bekymra mig för...
Vädret ser i alla fall ljuvligt ut just nu - 0-gradigt och solsken. Inte så bra för isen kanske - men för mig.
Nä, nu skall jag gå och äta lite frukost och fixa i ordningen termosen.
Morsning //Anna

1 kommentar:

  1. Hej hej!! Måste bara kika in och kolla läget. Har du varit uppe i mina trakter i Dalarna? Gick det som ni ville på bandyn?
    //Julia

    SvaraRadera