måndag, november 30, 2009

Dags för en komsumentanalys igen...

...kanske.
Kvällens Ace Frehleykonsert på Debaser var väl inte det bästa jag sett.
Inte det sämsta heller.

Men det faktum att konserten startade nästan 1,5 timme efter utsatt tid gör att känslan av irritation överskuggar känslan av eufori, som man annars kan känna efter en rolig - inte nödvändigtvis bra, men rolig - konsert.
1,5 timme av syrebrist och trängsel kanske skall tilläggas.
Mot slutet av konserten var det ganska uttunnat i leden och jag förstår varför.
På minussidan:
Väl mycket trängsel, varmt och syrefattigt, halvtaffligt framförande av flera låtar, ljudet var väl sådär också, min ålder.
På plussidan:
Det var ju trevligt på krogen innan, trots allt en liten happening, att någon struntade i decibelregler så det susade lite välbekant i öronen på väg hem vilket fick mig att känna mig yngre igen, att jag tog bilen så att vi kom fort hem när den mycket försenade konserten slutade.

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem!! Hur har ni haft det? :)

    kram /K

    SvaraRadera
  2. Hoho, darling...var har du tagit vägen? *saknar*

    kraaaaaaaaaam /K

    SvaraRadera