lördag, november 07, 2009

Shoppingfynd från London

Jag hittade inte mycket i London som jag verkligen ville ha. Och av det man eventuellt ville ha, fanns det inte mycket prisvärt.
Särskilt inte på Harrods =)
Men den här väskan måste jag bara visa:

Jag blev helt kär.

Jag hittade den på Harrods på flygplatsen och den var dessutom nedsatt i pris. Så den kostade bara 11 pund. Tack.
Fast jag kan ju inte ha den till vardags, eftersom jag inte får ned kameran i den. Men den är fin.
Prickit foder och ganska smart konstruktion.

I övrigt har vi tillbringat dagen med att tömma lilla garaget på saker. Det blev respass för braochhabokhyllor, gästsängar som ingen nånsin använder och lite annat smått och gott. På skroten var det ganska lugnt och vi hann till och med hem och börja fylla garaget igen innan det blev mörkt.
Panelen, som ännu inte kommit upp på huset, fick flytta in för att slippa bli förstörd över vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar