torsdag, december 17, 2009

Kaos

Just nu råder snökaos.
Jag har väl också någon sorts datorkaos nu för tiden.
Jag hinner inte häcka vid den helt enkelt.
Jag har också massor med bilder som skall redigeras, varav flera dagens bild. Och från semestern.
Fast nu på slutet är det många dagar jag inte orkat ta fram kameran ens, så det har blivit si och så med det också. Varannan, vartredjedagensbild, typ.
Facebook har glömt hur man loggar in på, läsa och besvara mail…
Livskaos kanske. Jag hinner verkligen inte med det jag vill. Inte ens det jag borde.
Ni har säkert städat era hus. Kanske till och med byggt färdigt era hus. Eller köpt ett färdigt hus. Handlat alla julklappar. Avslutat era projekt på jobbet. Slagit in julklappar. Tillverkat julkort. Skickat julkort. Handlat julmat. Bakat pepparkakor.
...
Och nu snöar det.
Som sagt.
Massor. Det är mysigt men lite besvärande när man bor i skogen.
Men snön försvinner och jag kommer tillbaka till cyberrymden. Förr eller senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar