måndag, november 09, 2009

Ikeish

Ikeas entre fotad från hissen till garaget. När jag var på väg till bilen kom jag på att dagen snart var slut och att jag inte tagit någon bild. (Alltför vanligt.)

Ikväll blev det en sväng till IKEA.
Vi behövde påfyllning av kuddförrådet och lite sånt.

Tydligen behövde vi också påsklämmor, shoppingväska, värmeljus och kronljus. Faktum är att jag behärskade mig ganska bra.

Väskan är ett projekt.
159:- för Familymedlemmar. Den ska anpassas till mina pysselgrejer.
När?
Bra fråga. I år blir det ju ingen julledighet heller… all semester ryker ju snart.
För vi ska till Egypten… lala la lala…
*längtar nu*
Nåja, den går ju att använda precis som den är också.

1 kommentar:

  1. Men ååååh...tänk om jag visste att du skulle dit...då kunde du ju fått köpa en såndär rulleväska till mig med. Måste skaffa en innan nästa söndag!

    Hoppas att smaken av koleravaccinet övergått till en godare smak nu!

    kraaaaaaaaam /K

    SvaraRadera