torsdag, oktober 09, 2008

Scrapträffen...

...som jag och Karin var iväg på resulterade i en fullkomlig havererad LO och tre andra.
Jag scrappar vääääldigt långsamt.
Nu har jag fått scannern att funka med vår nya dator i alla fall - så nu går det att scanna fast det är lite pyssligt.
Har nu scannat in alla (vilket inte är så många) mina LOs sedan jag började scrappa och skall väl lägga ut dem så småningom.
Men, från helgen kommer här:

Utmaning från Karin att använda starka färger och lite mer saker - jag gick all-in och överdoserade allt!

Söndagens utmaning: Någon man beundrar eller sak som betyder mycket för en. Naturligtvis han jag inte klart inom utsatt tid - så jag fick göra klart senare.

Också lite utmaning från Karin "tomt fält på LO:n och piprensare".

På söndagen altrade jag en konservburk också för att ha någonstans att ställa alla ProMarkers jag köpte =) Fast den har jag inte förevigat.

Tack alla för en supertrevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej raring!
    Fiiiiiiina LOs! Kul att se dagis-lon klar,den blev ju kanon :-)

    Nämen, har du handlat piprensare till mig? Va du är söt *puss*

    SvaraRadera