onsdag, oktober 15, 2008

Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson

Äntligen!
Tog den slut. Nä, skojar. Äntligen fick jag tag i den i pocket så man kan göra färdigt med den.
Det är ju ett tag sedan förra boken kom i pocket, så det har ju varit lite väntan. Men nu blir det ju inga fler så nu kan man sluta vänta =).
Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson är den tredje och sista delen i "Millenium"-serien med Salander och Blomkvist.
Spännande. Svår att lägga ifrån sig. Gillar du deckare/action och inte har läst serien? Gör det.
Om jag gjorde en snabbresumé - så skulle den framstå som överdriven och dålig och knappast läsvärd - så därför gör jag inte det. För den är läsvärd.

4 kommentarer:

  1. Åhhh jag har läst dom....så bra.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Och jag kunde inte vänta på pocket utan köpte den, så bra tyckte jag böckerna var :)

    SvaraRadera
  3. Klart att du hinner och orkar. :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte hur många gånger jag börjat med första delen...fått lägga i från mig den och sen har det aldrig blivit mer.
    Har lånat boken av vänner men lämnar tillbaka den för jag skämms för att jag haft den så länge...

    Det sägs det tar ett bra tag innan man kommer in i den. Jag får kanske göra en nystart?...

    Trevlig helg!

    SvaraRadera