tisdag, oktober 14, 2008

Äntligen scannat

Häromkvällen passade jag ju på att scanna nästan ifatt med mina gamla LOs. Och sista dagarna har det inte hänt så mycket annat upphetsande så jag tänkte jag kunde visa några av dem.
Jag gick en kurs på Papprika, gjorde där en LO, gjorde sedan ett litet album till en kompis som skulle gifta sig (Inte det bästa förstlingsverket) och sedan gjorde jag denna:

Drakflygning på Fårö - jag bevistade en mara på Papprika och satt mest och klippte draksvansar =)

Den här var en skissutmaning samma mara. Men nja... det där däcket i vänsterhörnet är nog inte så snyggt.

Denna hann jag börja lite på då också.

Tyvärr lyckas jag nästan aldrig att sätta mig när jag är hemma (alltid nåt annat som har högre prio) så jag scrappar i princip bara vid träffar som är planerade i god tid och då blir det oftast högst en LO om dagen så jag är väl uppe i ett tiotal LOs ungefär =)

2 kommentarer:

  1. Självklart....och va kul det är och se alla dina scrapbooking....jättesnyggt!!!!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få det du scrappat! Jättefina alster!

    SvaraRadera