torsdag, april 03, 2008

Att gå i pension...

...som en av mina jobbarkompisar gjort nyss verkar skönt på vissa sätt.
Tänk att få välja själv vad man skall göra - och hinna allt det där man längtar efter.
Eller också skulle jag klättra på väggarna inom en månad (för så lång tid tror jag att jag klarar, faktiskt).
I alla fall så hade vi avtackning ute på Bommersvik med några tjejer från jobbet och det var jättetrevligt.

Vi hade en fantastisk solnedgång lagom till middagen.

Tyvärr skulle det ätas eller talas varje gång jag försökte fota den så det blev bara en bild innan den sjönk bakom horisonten.

Vi fick också servetter som kändes inspirerade av "checkered flag". Och det var inte bara jag som tyckte det :-)

Nu kunde jag äntligen ladda upp bilder i bloggen igen - efter två veckors problem (fast det har fungerat från jobbet - men där har man inte riktigt tid...) - så det ökar nog sannolikheten för att det skall bli lite tätare mellan inläggen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar