fredag, april 11, 2008

Stress, panik eller nåt annat fel :-)

Idag har jag, med jämna mellanrum, haft små, små ryckningar i underläppen nästan hela dagen.
Framemot eftermiddagen började det kännas lite besvärande, och jag började googla på ryckningar beroende av både muskel och nerv.
Jag är nog döende...

De är ganska små, kanske av nervtypen, fast jag kan se dem i spegeln. Men troligen kan ingen annan det.
För de har inte min spegel :-)
Whatever.

Är jag stressad?
Ikväll har har jag tagit ett par drinkar.
Gissa om ryckningarna är kvar?

Det är nog stress. Eller panik. Eller nåt annat fel.

Men nu skall jag sova i alla fall.

Natti //Anna

2 kommentarer:

  1. Husdoktorn (läs svägerskan, inte H dock) säger att det beror på zinkbrist. Kan det vara något??? Som alternativ till att vara döende låter det väl bättre i alla fall?

    Kanske vi ses på ridningen idag?

    SvaraRadera
  2. Hej! Ryckningarna borta idag? Hoppas det... Vill du rösta på min blogg? Gå hit: http://sicastyle.blogg.se/1208168652_tvling_mot_rets_blogg.html Kram / Maria

    SvaraRadera