söndag, april 06, 2008

Helgen som gått...

Innehöll ridning igen. Nova är just nu heltänd på detta.

På kvällen hade vi lite barkväll med en massa trevligt folk och djupa samtal på efternatten. Tyvärr tittade väl vissa något djupt i glasen också :-)
Söndagen inleddes med trött uppsyn men blev bättre efter en liten extraslummer mitt på dagen.
Håkan lagade Novas punka och tog bort stödhjulen och vi tog en tur med bara "stödpinnen" till hjälp.
Det gick ganska bra. Hoppas hon knäcker cyklingskoden snart.
Det stackars barnet har ju inte haft allt för mycket träning - men mirakel kan kanske ske.

3 kommentarer:

  1. Tackar för senast! Nästa gång måste jag se till att inte behöva "ta morgonen efter" och därmed kunna stanna när det roliga börjar...Hörde av en fågel att du varit delaktig i någon form av dans till "Vandraren"...

    SvaraRadera
  2. hej! Så hon rider med nu KUL eller? Jag har en hästtokig synd jag inte delar intresset bara Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag mår bra nu, tack! :-)

    SvaraRadera