torsdag, mars 27, 2008

Tillbaka till civilisationen

Efter en MYCKET kall och blåsig (trevlig också förvisso) påskhelg på Fårö kommer vi hem måndag natt och finner så mycket snö hemma att man knappt tar sig in på gården.
Jamen jippi. Börja skotta klockan tre på morgonen för att kunna bära in packningen.

Men annars är allt bra :-)

Helgens höjdpunkt måste ha varit strax innan vi skulle åka från huset i måndags kväll. Håkan håller på och packar sina grejor från sovrummet och byter från "pålandetslafskläder" till det han skall resa i.
Jag kommer in och noterar en doft jag inte kan placera riktigt. - Å, har du sprejat med Radar nu?
(känns ju liite onödigt när vi snart skall åka, typ...)
Han tittar konstigt på mig och säger långsamt, -nej, men jag har nyss använt min nya Björn Borgdeodorant...

Slingra sig ur det den som kan :-)
Den var säkert dyr också...

3 kommentarer:

  1. Aj, aj, aj det lät inte bra...Frågan är hur du på ett snyggt sätt tar dig ur det där.

    Hoppas på full redogörelse från mötet ikväll när vi motionerar imorgon.

    SvaraRadera
  2. Hej igem.
    Ok om jag länkar?
    Du skriver så himla roligt och härligt....gillar att läsa här inne....(blink,blink)
    Nä, smörar inte alls!!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Aj aj du... Men det är ju svårt att vänja sig vid nya civiliserade dofter efter en lång helg.

    Kram

    SvaraRadera