onsdag, mars 19, 2008

Fotokurs - the end

Ikväll var det sista gången på fotokursen och vi lämnade tekniksnacket bakom oss och pratade om bildkomposition.
Hemläxan till idag var att tolka fyra ord i 1-2 bilder.
Jag hade flera bra idéer som jag inte hann genomföra :-)
Men några bilder blev det som jag strax skall visa. Tyvärr hade de flesta andra haft ännu mindre tid så det blev inte så många bilder att titta på. Lite tråkigt - men kursen generellt har varit bra och gett en hel del värdefulla tips.

Orden var: kraft, nyfiken, hastighet och spegling.

Ni får själva gissa vilken som är vilken.

Eller så kan vi strunta i det så länge eftersom det inte gick att ladda upp bilderna nu :-)

Natti, natti //A

4 kommentarer:

  1. Åh Hej
    Hittade hit genom Trulsan och jag verkligen att läsa här inne....mycket du beskriver är pricken över i:et....Jag har skrattat rätt mycket!
    Hälsn Marina

    SvaraRadera
  2. Skulle ju lämna min adress oxå...*S*

    SvaraRadera
  3. Hej! Oj vad kul med fotokurs men vill se bilder när det funkar :) GLAD PÅSK önskar jag!! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul men behöver du verkligen gå fotokurs... du som verkligen kan det där? :)

    Hoppas att ni hade en jätte mysig påsk!

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera