måndag, februari 11, 2008

Om jag vetat...

Idag hittade jag en Anagramgenerator som roade en stund. Det är ju som ett fördolt budskap liksom.
Mitt eget eller Novas ("ovan") namn blev ju inte särskilt roliga även om man la till efternamnet.
Stället där vi bor däremot, om man adderar kommun och land (för att ge den lite bokstäver att jobba med) kan bli bl a "vinterdagens heroinpåg". Toppställe! Flytta hit alla.
Den äkta makens namn blir "hopat krångel".
Kunde ingen ha tipsat om detta INNAN vi gifte oss? Det är så dags att se det ljuset nu...
Kram //Anna

2 kommentarer:

  1. Haha, var roligt...var ju såklart tvungen att prova närjag sitter här på jobbet o fördriver tiden :)

    Några expempel på vad jag fick fram får du också..för det vill du väl ha...eller det får du vare sig du vill eller inte *ler*

    Mitt för o efternamn:
    moral hink, marin holk, himla korn

    Den kära sambon:
    jordens finskor *skrattar*
    fornordisk sej

    Åsså hela mitt namn...med mellannamn:
    himlar makaroni

    Ok..nu ska jag sluta tracka din blogg o kanske skriva i min egen istället!

    Tack för berömet ang LOn!!

    puss å kram..hon som är lite trött nu...

    SvaraRadera
  2. Visst är det sjuk kul...jag har också varit inne (antagligen på samma sajt) och roade mig länge

    SvaraRadera