lördag, februari 16, 2008

Kameraabstinens idag

fast ingen tid att leka.

Men när jag var och handlade idag så hittade jag en energidryck...

...i form av en handgranat som jag kände att jag både måste handla och sedan fota.
Varför gör man dricka som ser ut som en handgranat? Jag förstår inte. Eller vill inte förstå :-)
"Bomba" smakade dock rätt ok.

Väl hemkommen från affären fotade jag:

"Snö på järnvägssyll"
som vi har ligger och skräpar på vår tomt. Det är rester efter förra fastighetsägaren som "kan vara bra att ha". Jag har länge velat skruva loss en sådan där stor skruv (heter det väl knappast) och göra en ölöppnare av. Fast jag vet inte hur...
En smideskurs till kanske? Fast mina muskelskador har knappt läkt efter den förra för ett och ett halvt år sedan :-)

2 kommentarer:

  1. Hm, vad de hittar på affärerna!! Själv hostar, hostar och hostar jag. Tycker så synd om mig själv.

    SvaraRadera
  2. Jag har letat jättemycket efter just de flaskorna(läser marknadsföring). Vilken affär var det?

    SvaraRadera