torsdag, september 27, 2007

Östra station

Jag och Nova skulle skjutsa Håkan till pendeltåget. Det slutade med att vi åkte och handlade och skjutsade honom hela vägen in till stan där han skulle möta upp en kompis och låna hans bil (då vår bil med dragkrok helt passande gått sönder nu när vi håller på och bygger).
Det är ju bara kompisar som bor i stan som inte behöver sina bilar jämt.

Så nu har jag varit på ICA MAxi och dessutom fikat på Östra Station (där bilen stod) iklädd mysbyxor och fleecetröja med fläck på. Jag bävade hela tiden för att träffa någon vi kände.
Jag skulle ju bara till pendeln ju!

Tog några kort på stationen också.

"Sluta fota, jag får ju skämmas om någon ser mig med en tågnörd." Sade kompisen som kör tåg på Roslagsbanan.
"Jag är inte tågnörd, jag är lampfreak."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar