lördag, september 08, 2007

Konferenshelg

Jag skall inte trötta er med vad som sades och gjordes under vår konferens.
Men jag tog några bilder som jag tänkte visa. Vi var ju på Häringe Slott och jag lovar att det finns mycket fotovärdigt där!
Tyvärr var ju vädret riktigt uselt vilket ju sabbade en del, men lite var man ju tvungen till ändå...

Jag föll totalt för den gamla kägelbanan. Så mysig! Tyvärr var jag ungefär lika usel som vanligt när det gällde att få klotet ditt jag vill...


Käglor

Kägla


Mitt rum


1 kommentar:

  1. Nä men vad mysigt... och tänk att få bo på ett SLOTT och att få sova i en sån säng. :) Häftigt!

    Ja då den där gruvan har jag fotat tidigare.... jag bor ju i Bergslagen så här finns flera nedlagda gruvor och det är så dystert på de ställena. Man minns ju från då man var liten hur det var och såg ut då. Typ "alla" jobbade i gruvan.... Vi har en till gruva inte så långt härifrån som jag också fotat tidigare men den är ännu mer dyster. Ska nog ta en sväng dit endera dagen.

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera