söndag, september 23, 2007

Min födelsedag

Ja, idag fyllde jag ju år. Det gick vi inte igång så väldigt på då helgen ju av nöden vikts åt att fixa med stugförsäljningen.
Men Nova och Håkan fixade frukost och jag fick faktiskt paket också. Fast jag redan fått kameran :-)
Jag fick choklad från en kaviaraffär på Frankfurts flygplats och ett Snöhalsband som Håkan köpt på flyget. (Hade han inte varit i Tyskland förra veckan hade jag nog inte fått nåt mer än kameran :-) - vilket hade varit helt OK.)
Nova hade målat ett litet kort och ville gärna hjälpa till att öppna paketen.

Efter frukosten åkte vi och tittade på diverse byggmaterial och handlade sedan på Maxi och på vägen hem stannade vi (då jag lovat Nova det tidigare i veckan) och tittade lite på platsen för bergsprängning/krossning som pågår i vårt närområde.
Grävskopor, bergborrar och stenkross. MYCKET spännande för en fyraåring.
Och Nallen fick också följa med.


Vi hade köpt några färdiga bitar med tårta på ICA, som vi åt på kvällen men det var mest för Novas skull.
Jaag är ju inte så förtjust i tårta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar