tisdag, september 25, 2007

Sprudlande humör :-)

Ursäkta, eventuellt trogna läsare - att det tar en vecka mellan varven ibland. Men det är mycket nu med husbygget och dessutom var vi i fjällen i helgen och sålde det huset och jag är fullkomligt soptrött!
Och vi har fortfarande inget internet hemma...
Men, men jag måste bara få kvillra lite om text-tevandet igår. Nova fick bestämma vad vi skulle titta på för tv-program och valde först "Extrema bilar" framför Nicke Nyfiken, sedan mellan 19 och 20 fortsatte vi med American Hotrods och här började mitt hysteriska text-tv-flippande så fort det var reklam (= ofta). Jag hade absolut inget att invända mot valet av program. Hon valde t o m bort saga för att få titta färdigt på det :-)
Men, fotbollsresultatflippandet var det ju jag skulle nämna. Det började ju trist, men blev bättre och bättre. Till slut blev det så bra! Hammarby vann, det blev oavgjort på Råsunda, Malmö fick däng av Gävle och dessutom vann Örebro över Helsingborg...
Min bästa text-tvkväll någonsin. (Nämnde jag att vi inte har något internet)
:)
Kan man önska sig mer?
:D
Kravaller och poängavdrag möjligen...

Jag är fortfarande på lysande humör.
Todiloo, vi hörs. Imorgon skall jag försöka fuska upp lite foton från förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar