söndag, september 02, 2007

Fotosafari

Efter inbjudan från Helene om att hänga med på fotosafari så har jag förtvivlat försökt ordna så att det skall gå trots allt som händer hemma just nu.
Vissa saker vill man inte missa!
Nu missade Helene inte heller en chans att slänga åt mig sin kamera vilket fått till följd att jag nu är extra missnöjd med allt min egen kamera presterar :-)
Men några bilder från safarin kan jag bistå med:


Spegling i fönster på stadshuset.



Spegling i vattenpöl vid stadshuset.


Tveksam skyltning.

Tveksamt val på fiket.


Tveksamt vad det här egentligen föreställer... men ni som var med vet :-)

I alla fall en suverän dag. Tack alla tjejer som var med! Nu skall jag bara råna en bank och skaffa ny kamera.

4 kommentarer:

  1. Åh, de bilder du visar här är ju helt underbara, Anna!!! Ögat har du ju, ja fotografögat :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar blomman starkt!

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara foton! Inte behövs det en ny kamera.

    SvaraRadera
  4. UNDERBARA kort!
    kort nummer ett och två är favvisar!!!

    Du är verkligen DUKTIG!!

    Kramis

    SvaraRadera