torsdag, juni 14, 2007

Ynkelbengt, ynkelbengt...

Nu har jag varit sådär blogg- och internetförsumlig ett tag igen.
Jag tror det är två veckor sedan jag bloggade senast. Men jag skall lägga upp de "dagens bild" som i alla fall är tagna i mellantiden.
Det har varit lite försumligt med det också.
Det har varit GRÄSLIGT mycket på jobbet.
Motion klockan 5 på morgonen ger INGA pigga kvällar.
(tyvärr har det inte gett särskilt mycket viktnedgång heller :-)
Jag har nu dessutom varit ordentligt sjuk sedan i söndags kväll och har först idag framåt kvällen så smått börjat känna mig som människa igen.
Ikväll har dessutom mannen och barnet gått på fotboll så jag kan roa mig med vad jag vill redan innan klockan 20 - som är den önskvärda sovtiden för den lilla människan - och tidpunkten då ens eget liv börjar.
Tyvärr brukar all energi och kreativitet ha hunnit rinna av en strax innan klockan slår åtta slag.
Men nu så.
Fast jag har inte fotat nåt idag, eller på hela veckan. Men idag har jag ju fortfarande chansen att reparera det.
Jag återkommer.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar