torsdag, juni 14, 2007

SS Poseidon...

var väl den där oceanångaren som kapsejsade?

Här kan man beskåda en av Novas kapsejsade plastbåtar underifrån.
Jag har nämligen äntligen - efter flera månaders vånda - köpt en Aquapac som jag länge suktat efter.
Nu har jag också just varit ute och testat den i Novas pool.
Inga allvarliga läckage noterade. Men jag använde ju den lilla, gamla digitalkameran då.
Plastfodralet skall tydligen hålla till 5 meters djup och så långt ner kommer då inte jag i alla fall, så det kanske kan funka. Jag återkommer i frågan.

2 kommentarer:

  1. Det blev en tuff bild det där på båten du :)
    Hoppas allt är bra med er. Här är bara fin fint.
    Ha det gott!
    Kram från Sara

    SvaraRadera
  2. Nu har vi återigen intagit Dåntorp efter en veckas bortavaro. Kul att ni hunnit testa sjön, var den varm eller???

    SvaraRadera