tisdag, juni 05, 2007

Konsertkväll

Jag hade i ett svagt ögonblick låtit Håkan övertala mig att vi skulle gå på Motleykonsert.
Nu hade ju dagen för detta spektakel infunnit sig.
Vi lät oss dock (i ett annat svagt ögonblick) övertygas om att man kunde få lite schysst käk på "Restaurangernas dag" i Kungsan också, så själva partykvällen började där.
Jag fick kylskåpskall, grå potatissallad där potatisen dessutom smakade som om den legat i kylskåpet i minst tre dagar tillsammans med kall kyckling som väl skulle föreställa grillad men smakade lite kokt. DET var ingen höjdare.
Bortsett från denna lilla fadäs var det en trevlig, men trång, tillställning. Massor med sol, massor med folk och en ganska schysst uppladdning.
Vi lyckades också hinna in i Globen innan, och t o m till våra platser innan de släckte ljuset och konserten började.
Jag tog några foton med Håkans mobilkamera. Det blev väl sådär...

Kan man se att det här är Mötley Crüe?

"Hoome sweet hoooome..."
Stämningsfullt upplyst av tändare.

Alla viftar med armarna av någon anledning jag inte minns längre :-)

Ja, konserten var väl högst sådär, men jag var väl inget jättefan av dem innan, och inte lyckades de värva mig i alla fall.

Vi avrundade kvällen på "Vampire Lounge" - de hade nåt allvarligt problem med sitt avlopp eller ventilation för det luktade apa där. Men man vande sig efter ett tag :-) och drinkarna var syndigt goda. Men till slut så gjorde vi det rätta - tog sista pendeln hem.
Det kändes bra dagen efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar